At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Jak zvládnout konflikt a komunikační krizi
Naučte se ke konfliktním situacím přistupovat s chladnou hlavou. Až váš komunikační partner začne faulovat a vy se s rozbouřenými vášněmi rozhodnete vystrnadit ho z hřiště, zvažte svou reakci a vytáhněte žlutou kartu. Z nátlaku a manipulace vždy můžete vytvořit zásah do jeho vlastní brány.
Co může být obsahem kurzu
- Co je potřeba vědět před vyjednáváním
- Jak se bránit manipulativnímu a nátlakovému jednání
- Jak zvládat komunikaci pod tlakem
- Jak vhodně naložit s kritikou
- Které formulace jsou v krizové situaci vhodné a které naopak
- Jak sdělovat oznámení o změnách
- Jaké mohou být příčiny komunikačních krizí
- Proč a jak komunikovat s médii při sdělování citlivých informací
- Jaké má následky chybné vnímání lidí, jak se mu vyhnout
- Jak zvládat komunikační „fauly“ partnera
- Rozpoznáte a zkrotíte manipulátora
- Praktický nácvik odmítání a reakce na urážku, kritiku nebo námitku
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.