bit cz training, s.r.o.

  • Kurzy
    • Soft-skills
    • IT kurzy
    • Výroba
    • Kvalita
    • HR
    • Projektové řízení
    • Právo a legislativa
    • Grafika a fotografie
    • Ekonomika
    • Marketing
  • Projekty
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Kontakty


bit cz training, s.r.o.

Menu
  • Kurzy
    • Soft-skills
    • IT kurzy
    • Výroba
    • Kvalita
    • HR
    • Projektové řízení
    • Právo a legislativa
    • Grafika a fotografie
    • Ekonomika
    • Marketing
  • Projekty
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Kontakty
www.bitcz.cz

Obchod

Úspěšné vyjednávání i pod tlakem: Harvardská metoda

(kód kurzu: 0585)

Účastníci poznají metodu, vyvinutou právnickou fakultou Harvardské univerzity, efektivně využitelnou zejména v obtížných situacích. Kurz je zaměřený na složitá vyjednávání s klienty a obchodními partnery i na jednání uvnitř firmy, zatížená emocemi. Účastníci se seznámí s využitím pěti zásad Metody v praxi. Pod vedením školitele budou řešit vyjednávací situace ze své praxe a vylepšovat strategickou i taktickou dovednost pro vyjednávání.

více informací o kurzu

Jak uzavřít dobrý obchod aneb úspěšný finiš a závazná dohoda

(kód kurzu: SSO01)

Proces získávání zákazníka je jako maturita – buď uspějete, nebo ne. Naučte se být originální, zajímaví, svěží, prostě takoví, abyste zákazníka nadchli. Uvědomíte si, co zákazník potřebuje, co očekává a jak jeho požadavky sladit s vaší nabídkou. Naučíte se své produkty a služby nejen nabízet, ale (a to hlavně) prodávat. 

více informací o kurzu

Jak efektivně argumentovat a zvládnout námitky nespokojených zákazníků

(kód kurzu: SSO02)

Nedovolte zákazníkům, aby si hráli s vašimi nervy. Strategický nátlak zákazníka a jeho krvelačné námitky se naučíte proměnit ve svou výhodu. Empaticky se ponoříte do tajů zákazníkových myšlenek a na námitky budete reagovat klidně a s rozvahou. Zanechte her na schovávanou a naučte se námitkám čelit s noblesou. Tak voní úspěch. 

více informací o kurzu

Klíčový zákazník: jak jej získat a udržet

(kód kurzu: SSO03)

Abyste mohli poskytovat tu nejlepší péči svým klíčovým zákazníkům, musíte nejprve nějaké mít. Naučíme vás, jak a kde získat klíčové zákazníky a jak rychle poznáte jejich priority. Osvojíte si způsoby chování a podstatu práce key account managementu, aby vaše spolupráce byla na skvělé úrovni. Důležité není pouze získat klíč, ale mít zámek, do kterého pasuje. 

více informací o kurzu

Zásady správné komunikace a péče o klienty

(kód kurzu: SSO04)

Empatie, důvěra, loajalita a respekt. To vše můžete svým zákazníkům nabídnout, budete-li jim chtít dopřát opravdu výjimečnou péči. Pochopíte, proč je tolik důležité zákazníka hýčkat a jak kolem něj vytvořit kouzelnou auru, díky které váš vztah zůstane pevným napořád. 

více informací o kurzu

Pozitivní a úspěšná telefonická komunikace s klientem

(kód kurzu: SSO05)

Máte minutu na to, abyste svého zákazníka přesvědčil o tom, že právě váš produkt je ten nejlepší na světě, nebo snad potřebujete s klientem telefonicky vyřídit důležitý obchod? Vaším esem musí být slova. Uvědomte si, díky kterým formulacím a slovním spojením se uzavírají obchody. Naučte se profesionálně mluvit a takticky vykládat karty na stůl. 

více informací o kurzu

Členění kurzů
  • Soft-skills
    • Manažerské dovednosti
    • Komunikace a osobní rozvoj
    • Prezentační dovednosti
    • Obchod
    • Asistentka
  • IT kurzy
    • ECDL
    • SharePoint
    • Microsoft Office
      • MS Excel
      • MS Word
      • MS PowerPoint
      • MS Outlook
      • MS OneNote
      • MS Projekt
      • MS Visio
      • MS Access
      • MS Publisher
      • MS Office napříč aplikacemi
    • IT kurzy pro manažery
    • IT s Apple
    • IT v cloudu a na webu
  • Výroba
  • Kvalita
  • HR
  • Projektové řízení
  • Právo a legislativa
  • Grafika a fotografie
    • Adobe
      • Photoshop
      • Lightroom
      • Illustrator
      • InDesign
      • Acrobat
    • Corel
    • PDF a předtisková příprava
    • Praktická tvorba dokumentů
    • Fotografie
  • Ekonomika
    • Ekonomika
    • Účetnictví
    • Controlling
  • Marketing

  • Novinky
  • Rychlý kontakt
  • Facebook
  • Newsletter
Microsoft

Microsoft

Global Knowledge

Global Knowledge

Czech ICT

Czech ICT

ECDL

ECDL

ECDL advanced

ECDL advanced

EBCL

EBCL

  • pro partnery
  • webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • © 2023 bit cz training, s.r.o.

  • Novinky
  • Rychlý kontakt
  • Facebook
  • Newsletter