At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Marketingové nástroje pro úspěšné podnikání
S marketingem se dnes potkáte na každém kroku, bohužel to ale není vždy jen ten dobrý marketing. Naučte se chodit po cestě prošlapané osvědčenými technikami. Seznámíme vás s marketingovými politikami, marketingovým výzkumem, plánováním, analýzami. Volba správné marketingové strategie začíná zde.
Co může být obsahem kurzu
Úvod do marketingu
- Co je to ten marketing?
- Historie marketingu
- Marketingový mix aneb 4–5 P v marketingu
Marketingové plánování
- Proč plánovat
- Marketingový plán
- Výhody plánování
- Fáze plánování
Analýza
- Makroprostředí
- Trhu
- Chování zákazníka
- Průmyslového trhu
- Konkurence
Segmentace a umisťování
- Odlišení
- Vyhledání pozice na trhu
- Zacílení
- Strategie umisťování
Náklady a kalkulace
Řízení provozních nákladů
Základy finanční analýzy
Marketingové strategie
Marketingové politiky
- Produktová
- Sortimentní
- Cenová
- Politika řízení změn
- Distribuční
Marketing obchodu a služeb
Marketingový výzkum
- Fáze
- Techniky
- Aplikace
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.