První dojem – alfa i omega dokonalé asistentky. Naučte se svým zdvořilým vystupováním, taktem a šarmem okouzlit své okolí. Mimo jiné se dozvíte, jakou péči věnovat důležitému klientovi i mamince pana ředitele, jak navodit pohodovou atmosféru a jaké pohoštění se hodí na pracovní poradu.
Kdo se ptá, vede rozhovor. Dokážete nenásilně oslovit druhou stranu a zaujmout. Naučíte se, argumentovat a aktivně naslouchat. Zvládnete pokládat vhodné a cílené otázky. Posílíte svou schopnost zvládat náročné telefonické rozhovory a nestandardní zákazníky. Budete umět efektivněji využít svůj hlas a intonaci.
„Tato zpráva byla vygenerována automaticky, neodpovídejte na ni.“ Nebo snad nebyla? Že jste ji psali vy? Pojďte se naučit psát obchodní dopisy i e-maily osobitě a korektně, aby si vás už nikdo nikdy nepletl s robotem. Zvládnete psát důležité písemnosti a obchodní psaní na výbornou a naučíte se základní pravidla pro odhad jazykových prostředků v komunikaci s různými typy adresátů.