bit cz training, s.r.o.

  • Kurzy
    • Soft-skills
    • IT kurzy
    • Výroba
    • Kvalita
    • HR
    • Projektové řízení
    • Právo a legislativa
    • Grafika a fotografie
    • Ekonomika
    • Marketing
  • Projekty
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Kontakty


bit cz training, s.r.o.

Menu
  • Kurzy
    • Soft-skills
    • IT kurzy
    • Výroba
    • Kvalita
    • HR
    • Projektové řízení
    • Právo a legislativa
    • Grafika a fotografie
    • Ekonomika
    • Marketing
  • Projekty
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Kontakty
www.bitcz.cz

  • bit cz training, s.r.o. IT kurzy
    • IT kurzy pro manažery

ITIL Foundation

Kód kurzu: SSM11

Jste připravení získat certifikaci ITIL Foundation? Projděte si s námi témata potřebná k úspěšnému sloužení zkoušky – naučíte se orientovat v oblasti poskytování IT služeb, porozumíte procesnímu řízení, naučíte se používat jednotnou terminologii v rámci IT procesů, vštípíte si koncepci ITIL a ovládnete životní cyklus IT služeb. Představíme vám základní procesy fází životního cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement) a vazby mezi nimi. 

PRO KOHO JE KURZ URČEN

Kurz je určen: Pracovníkům oddělení ICT, Vedoucím projektů, Manažerům jakosti, Ředitelům pro strategii, Zájemcům o certifikace Foundation Certificate in ITSM.

TÉMATA

  • Service Strategy

Ústřední publikace poskytující praktický rámec k návrhu, vývoji a implementaci řízení služeb nejen z pohledu organizačního, ale i jako zdroje strategické výhody.Publikace obsahuje definice služeb, strategii ITSM a plánování přidané hodnoty, IT governance, definice typů poskytovatelů služeb a obchodních strategií, potažmo strategií služeb.

  • Service Design

Publikace poskytuje rámec pro návrh a vývoj služeb a procesů jejich řízení. Zahrnuje principy a metody pro převod strategických cílů do portfolia služeb. Nesoustředí se pouze na nové služby, ale obsahuje i procesy změny a průběžného zlepšování stávajících služeb, potřebné pro udržení nebo zvýšení úrovně služeb, jejich přidané hodnoty pro zákazníka a v neposlední řadě i jejich soulad s právními normami a standardy.

  • Service Transition

Publikace obsahuje postup, jakým způsobem požadavky definované v rámci Service Strategy efektivně realizovat v průběhu Service Operation (reálné prostředí) za současného řízení rizik poruch a výpadků služeb. Poskytuje rámec pro řízení komplexní problematiky spojené se změnami ve službách a v procesech jejich řízení. Kombinuje postupy Release Managementu, Programme Managementu a Risk Managementu a převádí je do praktického kontextu řízení služeb jako celku.

  • Service Operation

Publikace obsahuje postupy pro řízení služeb v produkčním prostředí, dosažení výkonnosti a účinnosti v dodávce služeb a jejich podpoře tak, aby byla vyprodukována hodnota jak pro zákazníka tak pro poskytovatele služby. Tato část ITIL V3 v největším rozsahu přebírá knihy Service Strategy a Service Delivery ITIL V2, ale také Application management a ICT infrastructure management.

  • Continual Service Improvement

Publikace obsahuje prostředky pro vytváření a udržování přidané hodnoty služby pro zákazníka prostřednictvím zvyšující se kvality služeb a efektivity jejich provozu. Kombinuje přitom principy, praktiky a metody řízení kvality a Change Managementu.

Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.


Členění kurzů
  • Soft-skills
    • Manažerské dovednosti
    • Komunikace a osobní rozvoj
    • Prezentační dovednosti
    • Obchod
    • Asistentka
  • IT kurzy
    • ECDL
    • SharePoint
    • Microsoft Office
      • MS Excel
      • MS Word
      • MS PowerPoint
      • MS Outlook
      • MS OneNote
      • MS Projekt
      • MS Visio
      • MS Access
      • MS Publisher
      • MS Office napříč aplikacemi
    • IT kurzy pro manažery
    • IT s Apple
    • IT v cloudu a na webu
  • Výroba
  • Kvalita
  • HR
  • Projektové řízení
  • Právo a legislativa
  • Grafika a fotografie
    • Adobe
      • Photoshop
      • Lightroom
      • Illustrator
      • InDesign
      • Acrobat
    • Corel
    • PDF a předtisková příprava
    • Praktická tvorba dokumentů
    • Fotografie
  • Ekonomika
    • Ekonomika
    • Účetnictví
    • Controlling
  • Marketing

  • Novinky
  • Rychlý kontakt
  • Facebook
  • Newsletter
Microsoft

Microsoft

Global Knowledge

Global Knowledge

Czech ICT

Czech ICT

ECDL

ECDL

ECDL advanced

ECDL advanced

EBCL

EBCL

Box 1

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except

Box 2

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except

Newsletter

Chcete pravidelně dostávat novinky do Vaší e-mailové schránky? Přihlaste se k odběru newsletteru.

Box 3

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except

  • pro partnery
  • webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • © 2025 bit cz training, s.r.o.

  • Novinky
  • Rychlý kontakt
  • Facebook
  • Newsletter