At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Proces získávání zákazníka je jako maturita – buď uspějete, nebo ne. Naučte se být originální, zajímaví, svěží, prostě takoví, abyste zákazníka nadchli. Uvědomíte si, co zákazník potřebuje, co očekává a jak jeho požadavky sladit s vaší nabídkou. Naučíte se své produkty a služby nejen nabízet, ale (a to hlavně) prodávat.
Nedovolte zákazníkům, aby si hráli s vašimi nervy. Strategický nátlak zákazníka a jeho krvelačné námitky se naučíte proměnit ve svou výhodu. Empaticky se ponoříte do tajů zákazníkových myšlenek a na námitky budete reagovat klidně a s rozvahou. Zanechte her na schovávanou a naučte se námitkám čelit s noblesou. Tak voní úspěch.
Abyste mohli poskytovat tu nejlepší péči svým klíčovým zákazníkům, musíte nejprve nějaké mít. Naučíme vás, jak a kde získat klíčové zákazníky a jak rychle poznáte jejich priority. Osvojíte si způsoby chování a podstatu práce key account managementu, aby vaše spolupráce byla na skvělé úrovni. Důležité není pouze získat klíč, ale mít zámek, do kterého pasuje.
Empatie, důvěra, loajalita a respekt. To vše můžete svým zákazníkům nabídnout, budete-li jim chtít dopřát opravdu výjimečnou péči. Pochopíte, proč je tolik důležité zákazníka hýčkat a jak kolem něj vytvořit kouzelnou auru, díky které váš vztah zůstane pevným napořád.
Máte minutu na to, abyste svého zákazníka přesvědčil o tom, že právě váš produkt je ten nejlepší na světě, nebo snad potřebujete s klientem telefonicky vyřídit důležitý obchod? Vaším esem musí být slova. Uvědomte si, díky kterým formulacím a slovním spojením se uzavírají obchody. Naučte se profesionálně mluvit a takticky vykládat karty na stůl.
Dopřejte svým posluchačům zážitek z profesionálně odvedené prezentace. Prezentace není pouze flipchart nebo PowerPoint, jste jí především vy sami. Naučte se přizpůsobit svým posluchačům a moderovat jejich diskuzi. Přesvědčte svou porotu o tom, že jste opravdová prezentační superstar!
Už starověcí Řekové a jejich myslitel Platón si uvědomovali důležitost rétoriky. Ta se totiž promítá do všech odvětví práce i běžného života, a proto je tolik ceněné být dobrým rétorem. Chcete-li aby váš hlas byl mocným nástrojem a měřítkem úspěchu, nezapoměňte navštívit náš rétorický kurz.
Jste odborníkem ve své branži a potřebujete předávat své znalosti nováčkům? Je před vámi kariéra lektora a hodilo by se vám vytvořit systém v lektorských dovednostech? Seznámíme vás s didaktickými metodami a technikami, naučíte se zjistit priority svých posluchačů a přizpůsobit jim obsah i formu školení. Naučte se školit a staňte se hvězdou Ámosova formátu.
Na kurzu se naučíte, jak Steve Jobs pracoval s obsahem, kterýchtěl sdělit publiku. Odhalíte jeho jazykovýmodel a poznáte způsob, jakym přemyšlel. Naučíte se techniky, kterými zaujmete publikum, udržíte jeho pozornost a dokážete s ním cíleně pracovat. Naučíte se vytvářet unikátní prezentace, s jejichž pomocí budete schopni účinně sdělit své poselství a získat nadšení a motivaci pro danou věc.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except