At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Naučte se vést poradu a komunikovat při ní se stejnou lehkostí, jako když smskujete – krátce, výstižně a efektivně. Stejně jako každá záležitost není určena k zakódování do 160 znaků, i na poradě musíte jako její vůdce umět rozlišit, co do jejího programu patří a co ne. Vedení vašich porad zdokonalíme tak, aby se na ně účastníci těšili jako na půlnoční zprávu od partnerky.
Nestíháte? Zdá se vám 24 hodin příliš krátká doba na to užít si den? Získejte s našimi lektory další cenné minuty. Den není nafukovací, ale my vás naučíme najít v něm čas pro vaši rodinu, přátele i koníčky. Vemte život do vlastních rukou a mějte se lépe.
Ať už jste v pozici podřízeného či nadřízeného, jste důležitou součástí firemní mozaiky a pro její sestavení je potřeba souhra všech dílků. Ve chvíli, kdy zapadne poslední součástka, vyhráli jste. Jeden bez druhého však nemáte šanci vyhrát nikdy. Naučte se efektivně zapojit a plnit společné cíle, aby váš tým byl tak silný a soudržný jako tábory fanoušků na Pražském derby.
Když chcete pochopit význam role kouče od A do Z, když si přejete porozumět podstatě koučování, když toužíte aplikovat techniky do praxe a pomoci někomu jinému, ale i sami sobě. Naučte se od odborníků vést koučovací rozhovor, abyste mohli sami hvězdně koučovat.
Jaké prostředky finanční a nefinanční motivace existují? Které z nich použít v konkrétní situaci? Jak vytvářet dobré vztahy na pracovišti a pohodovou atmosféru? Jak co nejvíce využít potenciál a maximalizovat tak pracovní výkon? Pokud vás zajímají odpovědi na tyto otázky, přijďte se dozvědět, jak tohle vše funguje. Být dobrým lídrem, inspirovat a motivovat je umění.
Zdokonalte chování vůči svému nadřízenému a získejte tak pohodové pracovní klima. Pomůžeme vám rozpoznat silné a slabé stránky vašeho šéfa, jeho styl myšlení a jednání. Naučíte se, jaký způsobem s ním komunikovat, aby vaše spolupráce byla na jedničku.
Odhalíte své nedostatky v práci s lidmi. Dozvíte se, jak je lze efektivně a jednou pro vždy odstranit. Získáte větší jistotu a rozhled v roli manažera. Připravíte si vlastní strategii pro manažerskou práci. Identifikujete své silné a slabé stránky a dozvíte se, jak s nimi v nové roli úspěšně naložit.
Jste připravení získat certifikaci ITIL Foundation? Projděte si s námi témata potřebná k úspěšnému sloužení zkoušky – naučíte se orientovat v oblasti poskytování IT služeb, porozumíte procesnímu řízení, naučíte se používat jednotnou terminologii v rámci IT procesů, vštípíte si koncepci ITIL a ovládnete životní cyklus IT služeb. Představíme vám základní procesy fází životního cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement) a vazby mezi nimi.
Změna je nedílným procesem života a trvalého úspěchu každé společnosti. Strategie společnosti je úspěšná právě tehdy, pokud společnost zvládá postup pro vyhledávání, přípravu a zavádění změn. Svět se mění a my s ním. Nebraňte se změnám, které vás posunou!
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except